保护环境倡议书_环保倡议书
范文类型:倡议书,适用行业岗位:环保,全文共 841 字
亲爱的同学生:
当你系冷气房度食住雪条,玩住手机嘅同时,系咪意识到全球嘅气温正越嚟越高?
当你翘住二郎腿坐喺自己屋企嘅车上时,有冇留意到天已经唔再明朗?
当你喺街上顺手将垃圾行地下一掉嘅时候,有冇留意到环卫工人嘅汗水?
你有冇留意,地球越嚟越不堪重负,地球阿妈身上嘅担子越嚟越重?
总之,或者系工业、科技嘅极速发展,或者系利益嘅驱使,树木,越嚟越少;气温,越嚟越热;洪水,愈演愈烈;沙漠,日渐搞大;雾霾,越嚟越多……我哋个地球阿妈,而家苟延残喘!
仲记唔记得前几周我哋一行人去黑糜峰生活垃圾填埋场考查,企喺墟冚冚嘅覆盖住黑色hdpe膜嘅垃圾填埋氹上方,一阵阵核突、令人头晕目眩嘅冤随着风飘入我哋个鼻,令我地都宜得搞套防毒面副带上,然后逃之夭夭。但系,当我环视周围嘅时候,除咗厂区,映入眼帘嘅仲黑麋峰森林公园巍峨壮丽嘅青山。我好不解噉问接待人员:“点解要将个死哄哄嘅垃圾填埋场起喺森林公园?”佢档喇摊手:「其实呢都系冇办法嘅事,我哋都唔可以将垃圾场起喺市区度啦。而且我哋系采用咗除臭措施嘅,但垃圾太多,不免都会有冤。唉,如果啲人少惹啲垃圾,噉就易做多咗,我哋都唔好再修咩垃圾焚烧炉喇。”听咗接待人员嘅话,我不禁谂:如果我哋个个都善于二次利用少惹啲垃圾,系咪青山之间就唔会有咁多嘅冤缭绕呢?如果我哋都致力于只环保,系咪世界就更加靓丽呢?
喺度呀,我倡议大家:
一、树立绿色文明观念,自觉关心环境嘢,将个人只环保行为视为个人文明修养嘅组成地方。
二,唔乱扔垃圾,果皮纸屑,唔随地吐痰,唔随意采摘学校嘅一草一木,儆锡公共绿地。
三、悭用水,珍惜水资源,少水污染;悭用电,做到人走灯灭,光线充足嗰阵唔好着灯,逃过“白昼灯”、“长明灯嘅情况发生,电脑用后及时熄机。
四、悭用纸,尽量少用纸巾,草稿纸等尽量两面用。
五、生活悭俭,唔随意嘥谷物,唔冷饭,培养良好嘅生活习惯。六、尽量少用胶袋,尽量少用一次性嘅纸杯、筷子、胶杯。
如果我哋个个都按以上嘅倡议做,咁地球就永远都系一片蔚蓝。儆锡环境,由我做嘢;保护地球,人人有责!